Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Szanowni Państwo, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 (RODO) przedstawiamy Państwu informacje dotyczące wykorzystania Państwa danych osobowych przez Biuro Ochrony Renoma S.C.


ZAWARTOŚĆ:

  • Witryna renoma-poznan.pl
  • Polityka ciasteczek
  • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów i kontrahentów
  • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy

Witryna www.renoma-poznan.pl

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych na stronie internetowej renoma-poznan.pl (dalej jako Strona lub Usługa) jest Biuro Ochrony Renoma S.C. z siedzibą w ul. Naramowicka 253, 61-611 Poznań, o nadanym nr NIP 9721273827 i REGON 367085851 (dalej Administrator lub Firma). Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach. Kontakt z Administratorem możliwy za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@renoma-poznan.pl.
  2. Wybrane podstrony serwisu internetowego zawierają zapytania (zwane dalej Zapytaniem) umożliwiające przesyłanie zapytań dotyczących świadczonych usług do Firmy. Za pomocą Zapytania użytkownik może przesłać do Firmy następujące dane: nazwa firmy/imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, treść zapytania. Dane osobowe ujawniane w Zapytaniu są przetwarzane zgodnie z zgodnie z RODO po wyrażeniu przez użytkownika zgody na ich wykorzystanie i przetwarzanie za pomocą przycisku „Wyślij”, będącego elementem Zapytania. Państwa dane osobowe przetwarzane są ponieważ spełniony został jeden z poniższych warunków art. 6 ust. 1 RODO:
    • wyrazili Państwo zgodę̨ na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    • przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną, lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    • przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Tymi prawnie uzasadnionymi interesami są: zapewnienie integralności systemów informatycznych przez tworzenie kopii bezpieczeństwa oraz dochodzenie i/lub obrona przed roszczeniami.

    Dane będą wykorzystane w celu odpowiedzi na przesłane pytanie lub w celu wykonania działań, o które się Państwo zwrócili i/lub w zakresie niezbędnym do dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem, obrony przed takimi roszczeniami, w celu utworzenia i przechowywania kopii bezpieczeństwa lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do przetwarzania danych. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów.

  3. Korzystanie ze Strony związane jest z pobieraniem takich informacji o jej Użytkowniku jak: adres IP, dane behawioralne (zachowania na stronie), lokalizacja (przybliżona), identyfikatory urządzeń końcowych (informacje o rodzaju urządzenia, systemu operacyjnego oraz przeglądarce użytkownika), identyfikatory plików cookie, informacje o wyszukiwaniach w Internecie, wiek, płeć. Dane te wykorzystujemy w celu:
    • badania preferencji i zachowań użytkownika na Stronie za pomocą technologii ciasteczek, tworzenia statystyk dotyczących użytkowników Strony i wykorzystywanie ich do dostosowywania/polepszania usługi (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
    • profilu użytkownika i wysyłania spersonalizowanej reklamy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    • technicznego dostarczenia treści, utrzymania i wsparcia technicznego usługi, zapewnienia bezpieczeństwa usługi, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dopasowywania usługi do potrzeb użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

    Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów.

  4. Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane, ma prawo wglądu do swoich danych, ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub żądania ich usunięcia oraz do wycofania wyrażonej zgody bez wpływu na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Wgląd, uzupełnienie, uaktualnienie, sprostowanie, wstrzymanie przetwarzania, usunięcie danych lub wycofanie zgody odbywa się na podstawie żądania użytkownika Strony przesłanego na adres poczty elektronicznej iod@renoma-poznan.pl.
  5. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji. Dane osobowe podawane w formularzu są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
  6. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych nadzorującym przetwarzanie danych osobowych w Firmie jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@renoma-poznan.pl.
  7. Firma ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
  8. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
  9. Udostępniamy lub możemy udostępnić Państwa dane przede wszystkim: usługodawcy dostarczającemu usługi hostingowe, firmie zarządzającej i serwisującej witrynę renoma-poznan.pl i zarządzającej działaniami marketingowymi w Internecie, firmom dostarczającym oprogramowanie do obsługi poczty elektronicznej, firmie dostarczającej oprogramowanie księgowe i biurowe lub innym firmom świadczącym usługi serwisowe lub w zakresie IT, zewnętrznemu biuru rachunkowemu, podwykonawcom, firmom świadczącym usługi konsultingowe w zakresie przepisów prawa, przewoźnikom (w tym firmom kurierskim). W przypadku wyrażenia stosownej zgody będzie to również Google Ireland Limited. Dane przetwarzane są na podstawie umowy z nami i wyłącznie z naszego polecenia. Nie udostępniamy żadnym podmiotom zewnętrznym Państwa danych na użytek własny – jedynie do realizacji określonych powyżej zadań. Wszyscy partnerzy, którzy przetwarzają Państwa dane osobowe zapewniają bezpieczeństwo danych i wypełniają wszystkie obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych.
  10. Poza przypadkami wyrażenia stosownej zgody, Państwa dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub do organizacji międzynarodowych. W przypadku wyrażenia stosownej zgody dane osobowe mogą być lub będą udostępnione firmie Google Ireland Limited (Serwis) i zgodnie z ponadnarodowym charakterem przepływu danych w ramach tego Serwisu dochodzi do transferu danych poza EOG. Dane te są przetwarzane w ten sposób w celach marketingowych (wykorzystujemy technologie ciasteczek dostarczane przez Google Ireland Limited). Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez Serwis można znaleźć w politykach prywatności tego Serwisu. Dane są przekazywane wyłącznie na podstawie Państwa wyraźnej zgody.
  11. Przechowujemy Państwa dane osobowe wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone (np. okres obowiązywania/realizacji umowy) lub przez okres określony prawem. W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody – do momentu jej wycofania. W przypadku przetwarzania w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie – przez 1 rok od zakończenia korespondencji. Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Państwa danych po rozwiązaniu stosunku umownego lub cofnięciu zgody tylko przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem, obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych
  12. W oparciu o Państwa dane osobowe możemy dokonywać profilowania i podejmować zautomatyzowane decyzje (o wyświetleniu reklamy), o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma to miejsce w nast. systemach: strona internetowa renoma-poznan.pl. Profilowanie jest wykonywane w celu marketingu usług własnych. Mają Państwo prawo odwołać się od tak podjętej decyzji przekazując nam swoje stanowisko poprzez podane powyżej kanały komunikacji.

Polityka ciasteczek

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Strony i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości Strony do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze Strony; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Strony i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    • tworzenia profilu użytkownika i dostarczania reklam określonym grupom odbiorców.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
    • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

    Wykaz ciasteczek:

    _grecaptcha

    Cookie jest używane przez: Google reCAPTCHA

    Funkcja: zapewnienie ochrony przed spamem.

    Cel: Funkcjonalny

    Okres wygaśnięcia: sesja

    Przechowywane dane: informacje o urządzeniu do przeglądania

    NID

    Cookie jest używane przez: Optymalizacja Google Ads

    Funkcja: zapewnienie dostarczania reklam lub retargetingu, przechowywanie preferencji użytkownika.

    Cel: Marketing/śledzenie

    Okres wygaśnięcia: 6 miesięcy

    Przechowywane dane: identyfikator użytkownika

    OTZ

    Cookie jest używane przez: Google Ads i Google Analytics

    Funkcja: gromadzenie informacji o zachowaniu użytkownika i nawigacji, kompilacja informacji o odwiedzających

    Cel: optymalizacja strony internetowej, cele marketingowe

    Okres wygaśnięcia: 1 miesiąc

    Przechowywane dane: Używane przez Google do dostosowania prezentowanych reklam.

    _gid

    Cookie jest umieszczane przez: Google Analytics

    Funkcja: przechowywanie i zliczanie odsłon.

    Cel: Prowadzenie statystyk

    Okres ważności: 1 dzień

    Przechowywane dane osobowe: Przechowuje i aktualizuje unikalną wartość dla każdej odwiedzanej strony

    _gat

    Cookie jest umieszczane przez: Google Analytics

    Funkcja: do czytania i filtrowania żądań od botów (według dokumentacji służy do tłumienia szybkości żądań - ograniczając zbieranie danych na stronach o dużym natężeniu ruchu).

    Cel: statystyki.

    Okres ważności: 1 minuta

    Przechowywane dane osobowe: Ciasteczko monitorujące częstotliwość żądań wyświetlenia strony.

    _ga

    Cookie jest używane przez: Google Analytics

    Funkcja: do przechowywania i zliczania odsłon

    Cel: statystyki.

    Okres ważności: 2 lata

    Przechowywane dane osobowe: Ciasteczko zliczające, ile osób odwiedziło stronę renoma-poznan.pl i rozpoznające użytkowników, którzy odwiedzili ją wcześniej.

    1p_jar

    Cookie jest używane przez: Google Ads Optimization

    Funkcja: zapewnienie dostarczania reklam lub retargetingu.

    Cel: Marketing/śledzenie

    Okres ważności: 1 miesiąc

    Przechowywane dane: anonimowy identyfikator

    AEC

    Cookie jest używane przez: Google

    Funkcja: zapewniają, że żądania w ramach sesji przeglądania są wykonywane przez użytkownika, a nie przez inne strony.

    Cel: Bezpieczeństwo

    Okres ważności: 6 miesięcy

    Przechowywane dane:

    CONSENT

    Cookie jest używane przez: Google Ads Optimization

    Funkcja: przechowywanie preferencji dotyczących zgody na pliki cookie

    Cel: Funkcjonalne

    Okres ważności: 2 lata

    Przechowywane dane: informacje o decyzji użytkownika w zakresie wyboru plików cookie

    DV

    Cookie jest używane przez: Google Ads Optimization

    Funkcja: aby zapewnić dostarczanie reklam lub retargeting

    Cel: Marketing/śledzenie

    Okres ważności: 1 dzień

    Przechowywane dane: anonimowy identyfikator

    SOCS

    Cookie jest używane przez: Google

    Funkcja: przechowywanie preferencji dotyczących zgody na pliki cookie

    Cel: Funkcjonalne

    Okres ważności: 13 miesięcy

    Przechowywane dane: informacje o decyzji użytkownika w zakresie wyboru plików cookie

    _Secure-ENID

    Cookie jest używane przez: Google

    Funkcja: Zabezpieczanie cyfrowo podpisanych i zaszyfrowanych danych z unikalnego identyfikatora Google i przechowywanie ostatniego czasu logowania, identyfikacja odwiedzających, zapobieganie oszustwom związanym z danymi logowania i ochrona danych odwiedzających przed nieupoważnionymi stronami / wyświetlanie odpowiednich i spersonalizowanych treści reklamowych.

    Cel: Bezpieczeństwo/targetowanie reklam.

    Okres ważności: 1 rok


    Przechowywane dane: dane z unikalnego identyfikatora Google, czas logowania, dane logowania, historia przeglądania.


  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Strony mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Strony informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Strony.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Strony wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów i kontrahentów

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Biuro Ochrony Renoma S.C. z siedzibą w ul. Naramowicka 253, 61-611 Poznań, o nadanym nr NIP 9721273827 (dalej jako Firma lub Administrator).
  2. Z Administratorem można skontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres podany powyżej lub za pomocą poczty e-mail pod adresem: biuro@ renoma-poznan.pl.
  3. Zapewniamy wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
  4. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem iod@renoma-poznan.pl.
  5. Mają Państwo prawo do żądania od Administratora: dostępu do Państwa danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) Państwa danych osobowych, ich usunięcia w sytuacji gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku prawa, ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia Państwa danych osobowych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych (na stronie urzędu pod adresem www.uodo.gov.pl) w przypadku gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  6. Dane osobowe przetwarzamy w celu:
    • Klienci: realizacji umowy (w tym w celach kontaktowych, realizacji rozliczeń i płatności niezbędnych do jej realizacji oraz obsługi posprzedażowej, m.in. reklamacji i korekt,) lub podjęcia działań na Państwa żądanie w celu jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b),
    • Kontrahenci: realizacji umowy (w tym w celach kontaktowych, realizacji rozliczeń i płatności niezbędnych do jej realizacji) lub podjęcia działań na Państwa żądanie w celu jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. f jeśli kontaktuje się z nami pracownik kontrahenta),
    • Klienci/Kontrahenci: realizacji zobowiązań prawnych wynikających m.in. z przepisów prawa podatkowego i cywilnego (art. 6 ust. 1 lit. c),
    • Klienci: w celu promowania działalności Firmy i marketingu usług (na podst. art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie zgody),
    • Klienci/Kontrahenci: archiwizacji danych po realizacji umowy (na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisem art. 118 ustawy Kodeks cywilny i innymi przepisami prawa oraz na podst. art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla danych przechowywanych w archiwach i kopiach bezpieczeństwa – prawnie uzasadnionym interesem jest dochodzenie roszczeń lub ochrona przed takimi roszczeniami oraz zapewnienie integralności danych).
    • w przypadku przetwarzania na podstawie zgody – w celach każdorazowo określonych w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a),
    • odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub zapytanie telefoniczne, realizacji działań o które się Państwo zwrócili lub przesyłania informacji jeśli wyrazili Państwo na to zgodę, jest to niezbędne przed zawarciem umowy lub jeśli jesteśmy do tego zobowiązani przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. a, b, lub c),
    • zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia przez stosowanie monitoringu wizyjnego na terenie naszej siedziby (art. 6 ust. 1 lit. f)
    • celu organizacji pracy, prowadzenia wewnętrznego nadzoru i sprawozdawczości (art. 6 ust. 1 lit. f – prawnie uzasadnionym interesem jest zapewnienie optymalnego funkcjonowania przedsiębiorstwa).
    • obsługi posprzedażowej, szczególnie prowadzenia procesu windykacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadnionym interesem jest dochodzenie roszczeń).

    Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów.

  7. Państwa dane osobowe udostępniamy lub możemy udostępnić przede wszystkim: firmie dostarczającej oprogramowanie księgowe i biurowe lub innym firmom świadczącym usługi serwisowe lub w zakresie IT (w tym dostawcy usług hostingowych), zewnętrznemu biuru rachunkowemu, zewnętrznym kierownikom budowy i podwykonawcom, firmom świadczącym usługi konsultingowe w zakresie przepisów prawa, przewoźnikom (w tym firmom kurierskim), firmie serwisującej monitoring wizyjny. Dane przetwarzane są na podstawie umowy z nami i wyłącznie z naszego polecenia. Nie udostępniamy żadnym podmiotom zewnętrznym Państwa danych na użytek własny – jedynie do realizacji określonych powyżej zadań. Wszyscy partnerzy, którzy przetwarzają Państwa dane osobowe zapewniają bezpieczeństwo danych i wypełniają wszystkie obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych. Dostęp do danych mają również upoważnieni pracownicy Administratora oraz uprawnione organy i instytucje.
  8. Poza przypadkami wyrażenia stosownej zgody, Państwa dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub do organizacji międzynarodowych. W przypadku wyrażenia stosownej zgody dane osobowe mogą być lub będą udostępnione firmie Google Ireland Limited (Serwis) i zgodnie z ponadnarodowym charakterem przepływu danych w ramach tego Serwisu dochodzi do transferu danych poza EOG. Dane te są przetwarzane w ten sposób w celach marketingowych/innych związanych z wykorzystywaniem technologii ciasteczek dostarczanej przez Google). Więcej informacji na temat przetwarzania danych w tym Serwisie można znaleźć w sekcji Polityka ciasteczek powyżej lub w politykach prywatności tego Serwisu. Dane są przekazywane wyłącznie na podstawie Państwa wyraźnej zgody.
  9. Przechowujemy Państwa dane osobowe wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone (np. okres obowiązywania/realizacji umowy) lub przez okres określony prawem. W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody – do momentu jej wycofania. W przypadku przetwarzania w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie – przez 1 rok od zakończenia korespondencji. W przypadku tzw. ciasteczek – są to okresy wskazane w Polityce ciasteczek. W pozostałych przypadkach będzie to okres przedawnienia roszczeń lub inne okresy przewidziane prawem.
  10. W oparciu o Państwa dane osobowe możemy dokonywać profilowania i podejmować zautomatyzowane decyzje (o wyświetleniu reklamy), o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma to miejsce w nast. systemach: strona internetowa renoma-poznan.pl. Profilowanie jest wykonywane w celu marketingu usług własnych. Mają Państwo prawo odwołać się od tak podjętej decyzji przekazując nam swoje stanowisko poprzez podane powyżej kanały komunikacji.
  11. Na terenie naszej siedziby Państwa wizerunek może zostać nagrany i utrwalony. O stosowaniu monitoringu wizyjnego informują widoczne tablice zawierające klauzulę informacyjną RODO oraz tabliczki z piktogramem kamery w miejscach zbierania wizerunku. Przetwarzanie danych za pomocą monitoringu odbywa się dla zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz możliwości jego odtworzenia w celu dowodowym, informacyjnym i prewencyjnym dla udokumentowania zdarzeń niepożądanych lub niedozwolonych zachowań w obrębie przestrzeni publicznej Firmy, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora w zakresie ochrony osób i mienia oraz podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Nagrane i utrwalone dane przechowujemy nie dłużej niż 30 dni. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych będzie niezbędne do ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń albo obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na pracownika

  1. Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Biuro Ochrony Renoma S.C. z siedzibą w ul. Naramowicka 253, 61-611 Poznań, o nadanym nr NIP 9721273827 i REGON 367085851 (dalej jako Spółka lub Administrator).
  2. Z Administratorem można skontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na powyższy adres siedziby lub za pomocą poczty e-mail pod adresem: biuro@renoma-poznan.pl
  3. Zapewniamy wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
  4. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem iod@renoma-poznan.pl.
  5. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz otrzymania ich kopii; sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych; usunięcia Pani/Pana danych osobowych w sytuacji gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa; ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych; przenoszenia Pani/Pana danych osobowych; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe na stronie urzędu pod adresem www.uodo.gov.pl) w przypadku gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane są ponieważ spełniony został co najmniej jeden z poniższych warunków art. 6 ust. 1 RODO:
    • art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w tym w związku z wykonaniem obowiązków nałożonych art. 22 (1) par. 1 i art. 229 Kodeksu Pracy oraz aktami wykonawczymi do wymienionych ustaw,
    • art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie zgody udzielonej w formie wyraźnego działania potwierdzającego (dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych) i/lub w celu określonym w odrębnej zgodzie (np. na wykorzystanie dokumentów rekrutacyjnych w kolejnych rekrutacjach). Udzielona zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofaniem,
    • art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora. Są to: zabezpieczenie mienia i osób (monitoring),

    lub w przypadku szczególnych kategorii danych osobowych na podstawie poniższych warunków art. 9 ust. 2 RODO:

    • art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyraziła Pani/Pan zgodę w formie wyraźnego działania potwierdzającego (dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych). Udzielona zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofaniem.
    • informacje dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO i zgodnie z art. 10 RODO w zw. z art. 19 ustawy z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia.
  7. Państwa dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:
    • prowadzenia obecnego procesu rekrutacji oraz, na podstawie Państwa zgody, także w kolejnych naborach pracowników,
    • udzielania informacji o postępach toczącego się procesu rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Państwa zgody.
  8. Pani/Pana dane osobowe udostępniamy: firmom dostarczającym oprogramowanie kadrowo-płacowe, biurowe oraz pocztę elektroniczną, firmom serwisującym oprogramowanie i urządzenia, firmie realizującej usługi doradztwa prawnego, firmie świadczącej usługi pocztowe i/lub przewozowe (kurierskie), firmie serwisującej system monitoringu wizyjnego. Dane przetwarzane są na podstawie umowy z nami i wyłącznie z naszego polecenia. Nie udostępniamy żadnym podmiotom zewnętrznym Pani/Pana danych na użytek własny – jedynie do realizacji określonych powyżej zadań. Wszyscy partnerzy, którzy przetwarzają Pani/Pana dane osobowe zapewniają bezpieczeństwo danych i wypełniają wszystkie obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych. Państwa dane osobowe udostępniamy lub możemy udostępnić również upoważnionym pracownikom Spółki, którzy w imieniu Administratora wykonują zadania związane z przetwarzaniem Państwa danych (np. operacje kadrowo-płacowe).
  9. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub do organizacji międzynarodowych.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
    • do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko, na które Pani/Pan aplikuje,
    • na podstawie stosownej zgody również w kolejnych rekrutacjach, ale nie dłużej niż 1 rok,
    • do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Cofnięcie zgody na przetwarzanie przed zakończeniem procesu rekrutacji uniemożliwi dalszy w niej udział.
  11. Na terenie siedziby Spółki Państwa wizerunek może zostać nagrany i utrwalony. O stosowaniu monitoringu wizyjnego informują widoczne tablice zawierające klauzulę informacyjną RODO oraz tabliczki z piktogramem kamery w miejscach zbierania wizerunku. Przetwarzanie danych za pomocą monitoringu odbywa się dla zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz możliwości jego odtworzenia w celu dowodowym, informacyjnym i prewencyjnym dla udokumentowania zdarzeń niepożądanych lub niedozwolonych zachowań w obrębie przestrzeni publicznej Spółki na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione firmie obsługującej system monitoringu lub przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Nagrane i utrwalone dane przechowujemy nie dłużej niż 30 dni. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych będzie niezbędne do ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń albo obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.
  12. W oparciu o dane osobowe Pani/Pana nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji, nie dokonujemy również na ich podstawie automatycznego profilowania.

© 2018 RENOMA S.C. All Rights Reserved. | Projekt i realizacja APSdata
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}